Avonddienst 25 september 2022

- Gezamelijke Jeugddienst in GK -

"Together as one"

Jeugddienst met gospelkoor Testify

Dit seizoen gaan we ook weer van start met de jeugddiensten. Zondagavond 25 september is de eerste jeugddienst van dit seizoen. Het thema van deze dienst is ‘Together as One’.
Als jongere zul je je vast wel eens afvragen wat de kerk jouw te bieden heeft. In deze tijd kun je alles wat je wil zien op internet vinden. Je kan je dan afvragen of de kerk iets kan toevoegen. Spreekster Rianne Bogerd zal hierover spreken. Samen met Rianne gaan we ontdekken wat het betekent om samen gemeente van Christus te zijn. Is samen gemeente zijn hetzelfde als het bezoeken van de kerkdiensten? Of betekent het veel meer? En welke plek heb jij als jongere dan?
Gospelkoor Testify uit Amersfoort zal tijdens de dienst verschillende liederen zingen. De band van dit jongerenkoor zal de liederen die we samen zingen begeleiden. Gospelkoor is een 4-stemmig koor met enthousiaste jongeren. Zoals de naam Testify aangeeft, wil het koor getuigen van hun geloof in hun muziek. Met hun muziek willen ze God groot maken.

Alle jongeren en ook alle gemeenteleden die zich jong voelen zijn van harte welkom!
De dienst begint zoals gebruikelijk om 19.00 uur en wordt gehouden in de Gereformeerde kerk aan de Oranjestraat.

De jeugddienstcommissie.

Helaas hebben wij geen orde van dienst ontvangen!