Filmavond ‘Groeien in eenheid’

Tijdens de lockdown hebben we in de gemeente een online cursus gevolgd over ‘Groeien in Eenheid’. Het boek Efeze stond centraal en we hebben prachtige lessen geleerd over onze identiteit in Christus als persoon, maar ook als Lichaam van Christus.….. Alleen hebben we elkaar niet live niet kunnen ontmoeten en dat vinden we een groot gemis!

Daarom een uitnodiging om samen de film ‘Overcomer’ te gaan kijken. Waarbij kern thema identiteit in Christus is, bekeken vanuit bijbelboek Efeze!

OVERCOMER:

Van de ene op de andere dag verandert het leven van coach John Harrison als zijn basketbalteam en grote droom van staatskampioenschap door onverwacht nieuws worden verpletterd.

Doordat een grote fabriek gesloten wordt vertrekken honderden families uit de stad en moet John nadenken over hoe hij zijn familie kan onderhouden.

Onwillig begint hij als coach in cross-country, maar dan ontmoet hij een atleet die haar grenzen wil verleggen en wil rennen voor hem, ondanks haar astma.

John wordt geïnspireerd door haar en door een nieuwe vriend, en ondanks alle tegenstand beginnen ze te trainen voor de grootste race van het jaar.

Groeien in Eenheid doen we niet alleen, daarom is het een OPEN film avond, voor de gehele gemeente!
Neem iemand mee om samen deze inspirerende film te komen kijken en elkaar op te bouwen in geloof, hoop & liefde!

Datum: vrijdagavond 18 september 2020
Tijdstip: Inloop 19.45