Ochtenddienst 25 september 2022

Voorganger:
ds. Jacques Steenkamp

- Startzondag -

"Samen één rond de Bijbel"

Onderaan deze pagina kunt u de uitgewerkte orde van dienst vinden in de bijlage!

• Voor de dienst: NLB 84a:1, 3 en 5 – Wat hou ik van uw huis
  • HH 402 – U maakt ons één
  • Binnenkomst Kerkenraad
  • Afkondigingen
  • Lied – HH 391 – Breng on samen –  couplet 1 en 2 en refrein (Koor)couplet 3 (Koor én gemeente)
  • Votum en groet – HH 495
  • Belijdenis – HH 501
  • Kindermoment plus kinderlied – Jozef Had Een Jas – Tekst & Muziek: Elly Zuiderveld-Nieman
  • Kinderen naar Kindernevendienst
  • Gebed om de Heilige Geest
  • Lezing – Handelingen 17:10-14
  • Lied – HH 491:1 en 3 – Spreek, o Heer
  • Verkondiging – Eén rond de Bijbel
  • Projectkoor – De rivier (NLB 337)
  • Collectemoment – Kort muzikaal intermezzo
  • Intro Taakgroepen (Ernst en Jacques)
  • Projectkoor – Build Your kingdom (Bouw Uw koninkrijk)
  • Kinderen terug vanaf de kindernevendienst
  • Voorbede, dank-, stilgebed en Onze Vader
  • Lied  – HH 669 – Heer wat een voorrecht (Koor én Gemeente)
  • Zegen – HH 473 – Gebed om zegen

Programma startzondag 25 september

Zondag 25 september starten we het nieuwe seizoen met een feestelijke dienst. Naast het samen zingen zal ook het projectkoor o.l.v. Jan Hendrik van Schothorst haar bijdrage leveren. Ds. Steenkamp zal in de verkondiging de verbinding leggen met het jaarthema Eén rond de Bijbel, dit zal hij doen vanuit het Bijbelboek Handelingen, hfst. 17 vers 10 tot en met 14.

Na de dienst is er gelegenheid om deel te nemen aan een brunch. Ondertussen kunt u ook op de foto gaan in de kerk. Karen Borren zal de foto’s maken. Op de betreffende foto zal dan ook het jaarthema vermeld worden, mooi om deze thuis op te hangen. Op die manier blijft het jaarthema ook daar in beeld.

Voor de kinderen wordt er deze ochtend, direct na de eredienst, een Bijbelse vossenjacht georganiseerd. De bijzondere Bijbelse ‘vossen’ laten zich graag vinden!

Op weg naar de startzondag is het raadzaam om de website en nieuwsbrief in de gaten te houden, daarop zal wellicht nog aanvullende informatie verschijnen.