Seniorenmiddag

Seniorenmiddag 28 oktober – Oude Veluwse industrieën

Donderdagmiddag 28 oktober hopen we weer een seniorenmiddag in de Maranathakerk te houden (14.30 uur – 16.30 uur). Deze middag hoopt Gerard van Bruggen uit Ede (inmiddels een bekend gezicht voor ons) in ons te midden te zijn. Hij zal ons het e.e.a. gaan vertellen over oude Veluwse industrieën. Hiervoor schrijft Gerard: Water is een voorwaarde voor de meeste ondernemingen die op de Veluwe zijn ontstaan. De ene keer is het water de grondstof waarmee gewerkt wordt, de andere keer levert het de energie voor een fabricageproces en weer een andere keer bepaalt het water om één of andere reden de plaats van vestiging voor de industrie. In de presentatie door Gerard worden oude Veluwse industrieën als ijzerindustrie, papierindustrie, wasserijen, textielindustrie, koperindustrie e.d. besproken. We nodigen alle senioren van harte uit om deze middag bij te wonen. Ook is er natuurlijk de ruimte om elkaar te spreken onder het genot van koffie en iets lekkers.

Voor de organisatie is het handig als u zich even opgeeft bij Geurtje van Engelenhoven (tel. 48 42 86) of Ali Bol (tel. 30 15 68).
Opgave per mail mag ook: kw@maranathakerk.net