Bazaar in en om de Maranathakerk

Jaarlijkse bazaar

Het is binnen onze gemeente de gewoonte om jaarlijks in het voorjaar (meestal een zaterdag in april)  een bazaar te houden in en om de Maranathakerk. Door de inzet van veel gemeenteleden worden er oude en nieuwe goederen verkocht. We zijn natuurlijk elk jaar weer erg blij met de opbrengst, maar daarnaast is het ook een hele gezellige dag waarop we als gemeenteleden eens op een andere manier met elkaar bezig zijn en elkaar op een andere manier leren kennen. Het is prachtig om te zien hoe jong en oud de handen uit de mouwen steekt en op die manier bij kan dragen aan een stukje gemeente opbouw.

Wat kunt u vinden op de bazaar?

Op de bazaar verkopen we onder andere kleine meubeltjes als kastjes, tafels, (tuin)stoelen, bloempotten, bloemen, oliebollen, curiosa, huishoudelijke artikelen als potten, pannen, glazen, bestek ,servies, antiek, electra, boeken , kinderkleding, etenswaren, snoepgoed, kinderspeelgoed, en allerlei handgemaakte artikelen van de handwerkclub.

De opbrengst komt ten goede aan diverse kerkelijke activiteiten.

Ophalen spullen

Het is helaas niet mogelijk om zelf spullen te brengen, maar we halen het graag bij u op.

Meldadres ophalen spullen voor rommelmarkt: (op dit moment is er een vacature dus kunt u geen spullen aanmelden)

Graag vermelden in de mail : Uw naam, adres en telefoonnummer

Daarnaast graag vermelden om hoeveel spullen het gaat, dus hoeveel dozen, hoeveel grote spullen en hoeveel kleine spullen etc. Op die manier kunnen we een inschatting maken of er een kar nodig is of dat een gewone personen auto voldoende is om de spullen op te halen.

Na de melding zal zsm iemand contact met u opnemen om een afspraak te maken om de spullen bij u op te halen.
Kunt u niet mailen bel dan…..

(voor deze functie hebben we op het moment een vacature)

Verdere contactinformatie

Ineke van den Brink – Brunt (secretariaat), tel. 0318 – 48 75 80