ALLE GEGEVENS OP EEN RIJTJE

DOELGROEP

Alle jeugd van klas 1 t/m 5 van de middelbare school of vervolgopleiding (11 t/m 17 jaar)

DATUM

Maandagavond om de week (oneven weken), start 25 september a.s.

TIJD

19:00 uur tot 20:00 uur

LOCATIE

Maranathakerk Lunteren

OPGEVEN VÓÓR

ds. Jacques Steenkamp en Cock Kroon

Catechisatie 18 min

Samen groeien in geloof, doe je mee?

Jezus liet aan Zijn discipelen zien wie Zijn Vader is. Zo gaaf om in de Bijbel te zien hoe Jezus tijd en aandacht besteedde aan Zijn leerlingen om te laten zien wie God is en hoe Gods koninkrijk er uit ziet! En Hij wil ook jou tot Zijn discipel maken en jou daarbij helpen!

Discipel betekent ‘leerling’ en dat is precies wat we je in de catechisatie willen aanbieden! God leren kennen zoals Jezus ook Zijn discipelen leerde!

Wij nodigen jou van harte uit om net als de discipelen tijd vrij te maken om Hem nog beter te leren kennen! Doe je mee?

De maandagavond start met een inleiding van Jacques Steenkamp of Cock Kroon, waarna we in groepjes uit elkaar gaan om samen met en van elkaar te leren.

Voor wie:
Alle jeugd van klas 1 t/m 5 van de middelbare school of vervolgopleiding
(11 t/m 17 jaar)

Waar:
Maranathakerk Lunteren

Wanneer:
Maandagavond om de week (oneven weken), start 25 september a.s.

Tijd: 19:00 uur tot 20:00 uur

Mochten er vragen zijn, we zijn bereikbaar via
catechisatie-maranathakerk@outlook.com of 06-15101144.

19:00 uur tot 20:00 uur