ALLE GEGEVENS OP EEN RIJTJE

TIJD

nader te bepalen

LOCATIE

In een groepshuis aan de voet van de Franse Alpen, vlakbij Alpe d’Huez en de Col du Glandon

€ ca. €500,-

OPGEVEN VÓÓR

Cock Kroon

Geloof in Beweging

Ga je met ons mee op reis?

Word je graag sportief uitgedaagd, op de fiets of wandelend?
Verlang je naar geestelijke groei, samen met andere gemeenteleden?
Dan is dit echt iets voor jou!

Overdag op de fiets of wandelend je grenzen opzoeken in de bergen in een gezamenlijke strijd met de zwaartekracht. ‘s Avonds geestelijk opladen tijdens onderlinge gesprekken en Bijbelstudies. Dit alles onder begeleiding van Chadash (http://chadash.nl/ of lees het artikel in Visie 8 over ds. Martin van Oordt)

Als je mee wilt, ontvangen we graag van je: je naam, email, je 06 nummer, of je vervoer hebt (en of je eventueel zou willen rijden in een busje of in je eigen auto) en of je meegaat voor het wandelen of voor het fietsen. Als je aangemeld bent bij ons, krijg je van Chadash een mail met de link erin voor de aanmelding bij Chadash en alle info.

De kosten voor deze week zijn ca. €500,00.  Kosten van vervoer en de boodschappen voor het eten komen daar nog bij. Je kunt je  aanmelden bij een van de volgende emailadressen cock.kroon@maranathakerk.net, emaanen@gmail.com of jet.westerink67@gmail.com .

Je mag natuurlijk ook contact met ons opnemen voor verdere informatie.

Ellen van Maanen 06-55247861
Cock Kroon 06-11280241
Jetty Westerink 06-18972580.

Of neem een kijkje op de site van Chadash www.chadash.nl

Een terugblik van de activiteiten op 23 september kunt u hier vinden

Hieronder een korte terugblik op de reis van seizoen 2022-2023

Terugblik ‘Geloof in beweging’, Vaujany, 3 – 9 juni jl.
Na een lange periode van plannen maken, organiseren en trainen was het zaterdagochtend 3 juni jl. eindelijk zover: om 4.00 uur vertrokken we richting de Franse Alpen. Aan het einde van de zaterdagmiddag kwamen we aan bij het huis waar we een week zouden verblijven: Chalet Lac Douce. Vanaf deze plek in Vaujany trokken elke dag de wandelaars en fietsers de bergen in. Het wandelen over smalle bergpaden en het afdalen op hoge snelheid op dunne banden zorgden voor heroïsche verhalen na terugkomst bij het groepshuis. We hebben ons, als groep van twaalf personen, zeer verwonderd over schoonheid en grootsheid van Gods schepping; diverse keren hebben we het gedacht, gezegd en gezongen: ‘Hoe groot zijt Gij!’. Naast de fysieke inspanning, die gepaard gingen met zweet en tranen, stond er elke avond ook een Bijbelstudie vanuit de Filippenzenbrief op het programma. Dit wezenlijke onderdeel van ‘Geloof in beweging’ hebben we als bijzonder inspirerend, opscherpend en ontdekkend ervaren. We hebben o.a. lang doorgesproken over wat het betekent om, vanuit een intense verbondenheid met Christus, alles zonder morren en tegenspreken te doen (Filippenzen 2:14). Te midden van dit alles was er de voortdurende zorg voor het vermoeide lichaam: elke dag werd er een voedzame warme maaltijd op tafel gezet door Francisca en Angela. Ook stonden zij, samen met de chauffeur van de ‘bezemwagen’ in de persoon van Peter Hollemans, de fietsers op te wachten toen ze op de verschillende cols waren aangekomen (Cold du Ornon, Col du Glandon, Alpe d’Huez, Col du Galibier en Col de la Croix de Fer). Als deelnemers hebben we gemerkt dat de combinatie van fysieke en geestelijke inspanning echt goed is voor lichaam en ziel. Nadat alle indrukken en ervaringen ‘geland’ zijn, willen we na gaan denken over het vervolg op deze eerste week van ‘Geloof in beweging’, hierover zal t.z.t. weer informatie verschijnen via het kerkblad, de nieuwsbrief en de website.