Kerstgroeten aan de jeugd

Zoals u eerder op de site heeft kunnen lezen hebben alle peuters van de kerk een attentie gekregen.

In de week voor kerst hebben ook alle basisschoolkinderen iets gehoord van de kerk. En wel op een hele bijzondere manier. Iedereen werd bezocht door de  wijzen. De wijzen nodigende de kinderen uit om mee te zoeken naar het Licht. En hoe dat verder af gaat lopen kunnen de kinderen zien tijdens het digitale kerstfeest op kerstavond. Ook terug te kijken op kerkdienstgemist.nl

Iedereen heeft beperkingen in de tijd van corona. Er is gelukkig veel aandacht voor de medemens. Wij vinden dat de doelgroep van 12 t/m 21 ook in deze tijd gezien mag worden.
Voor hen is deze tijd ook vaak ingewikkeld en kunnen ze niet zomaar gaan of staan waar ze willen.

In de week voor kerst hebben deze jongeren dan ook post gehad met wat lekkers erbij namens de kerk.

Wij wensen u allen goede feestdagen.
Groet Taakgroep Jeugd.