Berrian Lammers

diaken

Even voorstellen

Ik ben Berrian Lammers (33 jaar) en getrouwd met Willianne. Samen hebben we twee dochters Annamijn en Emmalynn en een zoon Matthian.

Oorspronkelijk zijn Willianne en ik afkomstig uit Ede, maar sinds ons trouwen in Lunteren gaan wonen en ook kort nadien gaan kerken in de Maranathakerk!

Mijn taken binnen de Maranathakerk

Na een paar jaar Steady te hebben gedraaid, werd ik benaderd om secretaris van de diaconie te worden! De taken binnen deze functie, passen mij erg goed! Ik verzorg hierbij onder andere: de ingaande & uitgaande post/mails van CVD, regel ik samen met de voorzitter alles rondom de diaconie-vergaderingen (roosters, agenda, notulen, gasten etc.). Verder rooster ik de diakenen in voor de erediensten en ben ik samen met hen verantwoordelijk voor de inzameling van de collecten en andere giften.

Functies:
Maakt deel uit van: