Bert Hazeleger

ouderling

Even voorstellen ……..

Mijn naam is Bert Hazeleger, geboren op 1 februari 1952. Al sinds 1975  gelukkig getrouwd met Ineke en samen vormen we ook een ouderlingenechtpaar binnen  de Maranathakerk.

Ineke en ik hebben 4 kinderen en inmiddels 9 kleinkinderen, wat we echt als rijkdom beschouwen.

Sinds 2017 ben ik gepensioneerd en kan ik me meer richten op mijn taak als sectie ouderling van wijk 10 en voor een gedeelte ook wijk 7.

Daarnaast ben ik  bestuurslid van ons mooie Lunterse museum,  een taak waar de nodige tijd in gaat zitten, maar wel op een heel ander vlak.

Mijn taken binnen de Maranathakerk…

Om als sectieouderling te werken vraagt de nodige tijd, maar is ook heel boeiend.

De mooie gesprekken bouwen me ook zelf op en ik ervaar het als een voorrecht om op deze manier in Gods koninkrijk mee te mogen werken.

Ik geloof dat God ieder naar zijn mogelijkheden in zet en kracht geeft om onze mooie Maranathagemeente te dienen.

Functies:
Maakt deel uit van: