ALLE GEGEVENS OP EEN RIJTJE

DOELGROEP

Iedereen die voor zich wil laten bidden

DATUM

Op zondag

TIJD

nader te bepalen

LOCATIE

na de dienst in de kerkzaal

KOSTEN

OPGEVEN VÓÓR

Contactpersoon

Riet Romijn

Gebedsbediening

Gebedsministry is het bidden met mensen op gezag van Jezus en in de kracht van de Heilige Geest gericht op herstel in de liefde van God en groei in heelheid naar geest, psyche en lichaam en in onze relaties

Hoe gaat het gebedsteam op zondagochtend te werk?

Voor wie willen wij bidden?
Voor ieder die een zorg mee draagt voor zichzelf/zijn
of haar geliefde/buren of wie ook maar!

Waarom?
Omdat gedeelde smart verlichting geeft en de verlichting vergroot wordt door onze almachtige God. Of het nu gaat om lichaam, ziel of geest, verdriet, angst of rouw.
Wij willen het samen met u bij God brengen.

Hoe gaat dit in zijn werk?
Het team bidders is en wordt herhaaldelijk getraind om naar Gods stem te luisteren, naar u te luisteren een in duo’s met u te bidden. Wij vragen u of wij u de handen mogen opleggen en beloven u dat alles wat u verteld geheim zal blijven!!

Waar?
Wij wachten voorin de de kerk en nemen u mee naar een plek waar het rustig is en u zich Veilig voelt. Geen geheimzinnig gedoe, maar open en eerlijk. En dit alles omdat Jezus ons de opdracht heeft gegeven elkaar de handen op te leggen en te zalven met olie. (Als u dit wilt)

Gevolg??
Zegen en nog eens zegen.

Namens het gebedsteam van harte uitgenodigd!