Wijkindeling

De kerkelijke gemeente Maranathakerk is pastoraal in 12 wijken verdeeld. Elke wijk bestaat uit een aantal straten. Op de kaart hieronder vindt u de globale indeling van deze wijken. Om een straatnaam te vinden, kunt u gebruik maken van de zoekfunctie rechts bovenaan op deze website.

De ouderlingen zijn verantwoordelijk voor de ‘algemene’ pastorale zorg in de secties. Dat is hun hoofdtaak. Zij worden in de pastorale zorg bijgestaan door pastoraal medewerkers. Deze medewerkers verzorgen voor een gedeelte van een sectie de ‘dagelijkse pastorale zorg’. Zij bezoeken gemeenteleden voor een gesprek, tonen belangstelling bij de dagelijkse gebeurtenissen en onderhouden samen met de ouderlingen de contacten met de gemeente.

Het eerste aanspreekpunt voor een wijk is de betreffende ouderling. Indien voor uw straat een pastoraal medewerker beschikbaar is, wordt u hiervan door de betreffende wijkouderling op de hoogte gesteld.

Voor verder pastorale zorg is natuurlijk ook de predikant ds Jacques Steenkamp/ of pastoraal werker dhr Cock Kroon beschikbaar.

Zoek de wijk waarin uw adres valt