ALLE GEGEVENS OP EEN RIJTJE

OPGEVEN VÓÓR

Jeannette Heij

Kinder club voor groep 3 t/m 8

Er zijn in de Maranathakerk diverse jeugdclubs voor jongens en meisjes van uiteenlopende leeftijden. Het jeugdwerk wil kinderen en tieners een plek bieden, waar ze plezier hebben en met elkaar leren omgaan. Ook wil het hun belangstelling wekken voor de wereld om hen heen. Dit alles vanuit een christelijke achtergrond.

Het werk staat onder leiding en coördinatie van de taakgroep Jeugd, een orgaan van bijstand van de Algemene kerkenraad. Het clubwerk is ook betrokken bij de organisatie van het jaarlijkse startkamp en de gezinsdienst met Kerst. Daarnaast zet het clubwerk zich wel eens in voor een actie voor een goed doel, waaraan de kinderen meedoen.

Voor de kinderen uit de gemeente van groep 3 t/m 8 is er club, ze zijn hier van harte welkom.

clubleiding@maranathakerk.net

Via uw mobiel nummer of email ontvangt u na opgave een betaalverzoekje, dit omdat het voor de clubleiding handiger en overzichtelijker is als u per bank betaald.

18:30-19:45 uur