ALLE GEGEVENS OP EEN RIJTJE

Laura Goor

Opgeven startkamp

Beste ouders/ verzorgers,

Bij deze nodigen we uw kind(eren) van harte uit om mee te gaan op startkamp!
Op vrijdagmiddag 6 september verzamelen we bij de Eiken Stek in Wekerom,
waar u de kinderen zondagmiddag weer kunt komen ophalen.

Net als voorgaande jaren hebben we een geweldig programma, afgestemd op de 3 leeftijdsgroepen: onderbouw groep 3 en 4, middenbouw groep 5 en 6, bovenbouw groep 7 en 8. (dit is de groep waarin het kind zit in het schooljaar 2024/2025)

Het thema voor dit jaar is nog niet bekend.

We gaan aan de slag met Bijbelverhalen die aansluiten op het thema. We gaan knutselen, speurtochten doen, bosspellen, zeskamp, dansen, zingen …….en nog veel meer leuks.

We hebben gemerkt dat deelname aan het startkamp de betrokkenheid bij de kerk vergroot. Zelfs als er geen bekenden meegaan, dan zie je dat er snel vriendschappen ontstaan. De stap om deel te nemen aan andere activiteiten van onze Maranathakerk, zoals clubs is dan kleiner en de kindernevendienst wordt een gezellig samenzijn met bekenden.

Over de kosten per kind krijgt u t.z.t. een mail. U ontvangt na aanmelding een mail van ons met de betalingsgegevens zodat u dit kunt overmaken. Gaat uw kind graag mee, maar komt het financieel niet uit, dan kunt u contact opnemen met de diaconie.
Aanmelden kan nog via het onderstaande formulier.

De leiding is op dit moment in verschillende werkgroepen al bezig met de voorbereidingen. Bijvoorbeeld het indelen van de groepen, het uitwerken van de spellen en niet te vergeten: de bonte avond! Kijk voor een sfeerbeeld eens op de foto’s van voorgaande jaren op de website.

Voor meer informatie of vragen kunt u bellen met de leiding van het startkamp met:

Wij hebben er al veel zin in en hopen op 6 september een record aantal kids in Wekerom te verwelkomen voor een onvergetelijk startkamp!

De kampleiding.