Het omzien naar elkaar is een belangrijk onderdeel van ons gemeente-zijn. Een klein gebaar kan soms veel betekenen. Daarom brengen we elke zondag twee mooie bossen bloemen naar gemeenteleden die wel een steuntje in de rug kunnen gebruiken.
Dat kan zijn bij ziekte of na een overlijden, maar ook als felicitatie, als bedankje of gewoon als bemoediging. Zo laten we zien dat we met elkaar meeleven — in moeilijke én in mooie momenten.
In de hal van de kerk staat een collectepotje waaruit deze bloemen betaald worden. Om het gemakkelijk te maken doen wij een oproep om uw gave over te maken naar bankrekeningnr. NL 93 RABO 0337 5179 32 tnv Diaconie o.v.v. Bloemenpotje. Nog makkelijker is om onderstaande QR-code te gebruiken.