Ernst van Maanen

ouderling-kerkrentmeester, voorzitter CVK

Even voorstellen

Mijn naam is Ernst van Maanen, gelukkig getrouwd met Ellen en trotse vader van Anne en Aaron. Met veel plezier wonen we in het buitengebied van Lunteren, samen met een aantal duizend bijen..

Het geloof heeft altijd een rol gespeeld in mijn leven, soms meer prominent, soms meer op de achtergrond – maar terugkijkende word ik er stil van om te zien hoe God mijn leven, (ontmoetingen, ervaringen en denken) heeft geleid. Dat besef versterkt mijn geloof steeds opnieuw en daarmee groeit het verlangen naar verdieping.

Onze Maranathakerk is een veelkleurige gemeente; het leren van elkaars ideeën en beleving laat je groeien in je geloof, daarmee komen we als gemeente dichter bij Jezus. Het samen kerk zijn is daarbij voor mij belangrijk.

Het geloof heeft altijd een rol gespeeld in mijn leven!

Mijn taken in de Maranathakerk

De kerkrentmeesters hebben als taak de goederen van de kerk te beheren; financiering, onderhoud van de kerk, etc. Binnen het college van het kerkrentmeesters ben ik voornamelijk bezig met IT (website, financiering licht, geluid, kerktelefoon en KerkTV).

Functies:
Maakt deel uit van: