Ontmoeting en activiteiten

Naast de zondagse erediensten waarin we samenkomen als gemeente is er op de tweede en vierde zondag van de maand na de ochtenddienst gelegenheid om elkaar te ontmoeten in de hal van onze kerk. U kunt daar gezellig bijpraten met bekenden, of  iemand aanspreken die u niet eerder heeft gezien, dit alles onder het genot van een kopje koffie, thee of frisdrank.

Naast de zondagse erediensten is er een mogelijkheid van ontmoeting tijdens één van de activiteiten van Vorming en Toerusting. Er zijn activiteiten die soms maar één avond bevatten, maar ook terugkerende activiteiten als kringen en catechese die elke paar weken plaats vinden. U kunt dus iets kiezen wat bij u en uw behoefte past.

U bent ook welkom op de jaarlijkse bazaar en of bij de voorbereidingen daarvan. Een gezellige gemeente dag in april waarbij we elkaar eens op een andere manier ontmoeten en samen de handen uit de mouwen steken. Extra handen zijn altijd welkom en zo leert u gelijk een hoop mensen kennen.

Voor de kinderen is er club en Kindernevendienst en natuurlijk het startkamp. Voor de jongeren de catechese en activiteiten als schaatsen, een dropping, barbecue en het zeilkamp. En voor ouderen hebben we de seniorenmiddag.

Vragen? Informeer gerust eens bij uw  predikant,kerkelijk werker, wijkouderling of pastoraal medewerker. Weten zij het antwoord niet dan kunnen ze u vast verwijzen naar iemand die u hier meer over kan vertellen.