Alles komt goed…ooit!

Mobiel

rogine.van.ede@maranathakerk.net

Even voorstellen...

Mijn naam is Rogine, ik ben geboren in 1972 in Hardinxveld-Giessendam en woon na wat omzwervingen vanaf 1982 in Lunteren. Ik ben in juni 1993 getrouwd met Wim en samen hebben we een zoon en een dochter.

We werken samen binnen ons bedrijf waarin we naast de verkoop van (maatwerk)software en hardware ook de postverwerking voor een aantal van onze klanten verzorgen. (Dat is dan meer mijn afdeling ;-)) Dat wil zeggen dat ik zorg voor het (meestal machinaal) adresseren/inpakken en verzenden van heel veel kerkbladen, magazines en mailingen. Daarnaast houden we voor een aantal van onze klanten de website bij van hun bedrijf.

Inmiddels is het 26 jaar geleden dat we de overstap naar de Maranathakerk hebben gemaakt en eigenlijk van begin af aan hebben we daar onze plek gevonden.

Het mooie aan onze gemeente vind ik de verschillen in geloofsbeleving waarin we veel van elkaar kunnen leren. Het is fijn om elkaar de ruimte te geven en toch steeds weer de verbinding te vinden in ons geloof!

Ik geloof dat Christus ons zo aan elkaar gegeven heeft als gemeente om van elkaar  te leren. Elkaar op te bouwen en te ondersteunen waar nodig! Oog hebben voor elkaar.
Gemeente zijn dat doe je samen!

Mijn taken binnen de Maranathakerk:

• het aanmelden voor opname van de erediensten.
  • Het actueel houden en aanpassen van de website
  • Het verzamelen van kopij tbv het kerkblad
  • Coördinatie/aanspreekpunt voor het ophalen van spullen voor de rommelmarkt (t.b.v. de jaarlijkse bazaar).
  • Daarnaast verricht ik af en toe hand en spandiensten waar nodig, hierbij kun je denken aan het ontwerpen van flyers, uitnodigingen en drukwerk t.b.v. activiteiten in de kerk.
Functies:
Maakt deel uit van: