ALLE GEGEVENS OP EEN RIJTJE

OPGEVEN VÓÓR

Cock Kroon

Terugblik “Geloof in Beweging”- 23 september

Terugblik Geloof In Beweging zaterdag 23 september jl.

Zaterdag 23 september jl. was er door Geloof In Beweging een sportieve activiteit georganiseerd. Vanaf ’t Hek aan de Meulunterseweg vertrokken veertien wandelaars om het Meulunterenpad te lopen. Een mooie tocht door afwisselend landschap en de nodige hoogteverschillen. Vanaf het hetzelfde startpunt gingen vijftien fietsers op pad om een route van bijna 80 kilometer te rijden. Deze tocht ging over Kootwijkerbroek, Voorthuizen, Nijkerk, Appel, Zwartebroek, Terschuur en Achterveld. Onderweg was er voor de fietsers en de wandelaars een koffiestop.

Na afloop kwamen bijna alle deelnemers samen op het erf van fam. Van Maanen om daar te genieten van elkaars gezelschap, gezelligheid en een uitgebreide lunch.

We zien terug op een inspirerende ochtend die begon met een paar woorden over de Sint Jacobsschelp. Deze schelp geeft van oudsher aan dat je een reiziger bent op de Camino de Santiago. Om te gaan pelgrimeren hoef je niet direct richting een vergelegen oord te vertrekken; ook in je eigen omgeving kun je de rust en ruimte opzoeken om je te ontspannen en te bezinnen op dat wat blijvende waarde (in zich) heeft.

Fietsen en wandelen zijn mooie instrumenten om dit pelgrimeren te praktiseren.

Geloof In Beweging hoopt zeker in de (nabije) toekomst jou en u weer uit te nodigen om deel te nemen aan een activiteit waarbij bewegen en inspireren hand in hand gaan.

9.30-1300 vanaf 13.00 uur gezamenlijke lunch