Wil jij je steentje bijdragen in de gemeente?

In verband met het aangekondigde stoppen van de huidige vrijwilligers is het College van Kerkrentmeesters op zoek naar twee enthousiaste vrijwilligers die een gedeelte van de bijdragenadministratie gaan verzorgen.
In feite is dit het debiteurenbeheer van de kerk en dan voor de vrijwillige bijdragen, de solidariteitskas en het kerkbladabonnement.

De geschatte tijdsbelasting is gemiddeld drie uur per week, die je met zijn tweeën verdeelt. Begin van het jaar is het wat drukker in verband met de actie kerkbalans, maar richting het einde van het jaar wordt het steeds rustiger.
Uren zijn geheel zelfstandig in te delen, natuurlijk in overleg met je collega. Wat dat betreft is het een vrije rol.

We zijn bezig dit proces verder te automatiseren met o.a. een maandelijkse incasso en een nieuwe app waardoor de verwachting is dat de tijdsbesteding zal gaan afnemen.

Organisatietalent, gezond verstand en enige affiniteit met kantoorautomatisering en Excel zijn belangrijk bij deze werkzaamheden.

Mocht u interesse hebben, of iemand kennen die wellicht geïnteresseerd is, dan horen wij het graag!
  Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Ernst van Maanen (ernst.van.maanen@maranathakerk.net).